Direktlänk till inlägg 2 februari 2014

Beslutet som fattats om och om igen...

Av Zarah - 2 februari 2014 16:14

Beslutet om att börja ett hälsosammare liv är nu fattat(!)...för vilken gång i ordningen jag säger det vet jag inte. Men denna gången hoppas jag innerligt att jag inte ska "lata-ur" och falla tillbaka. Imorgon blir första dagen på min viktresa! Denna gången hoppas jag resan sträcker sig längre än tidigare gånger! Ikväll blir det pizza, läsk och nougat och imorgon är det ett minne blott. Skåpen ska rensas och likaså min kropp, jag ska detoxa ALLT kan man väll kanske säga. Så idag kör jag sista måltiden sen blir det slakta!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zarah - 5 februari 2014 00:24


Imorgon ringer jag gymmet o bokar träning! That's it!

Av Zarah - 3 februari 2014 12:33


Eftersom det inte blev att jag följde sonen till skolan idag fick jag ju ta igen det med en runda med barnvagnen. Gick inom netto och köpte min efterlängtade kaffebryggare, den gamla blev kass. Så nu stundar frukost/lunch. Naturdiet i smaken banan/ch...

Av Zarah - 3 februari 2014 08:54


Facebook som är så smart och integrerar med vad man googlar o liknande har ju då såklart redan snokat upp om min blogg och idag fick jag då bästa reklamen ever! Jag registrerade mig precis och det var superlätt, värt att prova detta känner jag. 50kr...

Av Zarah - 3 februari 2014 08:25


Ja..då kör vi! Dag ett i mitt nya liv och jag startar med förfrukost i form utav min citron-kur. Känns bra detta, men vet att det kommer bli tufft. Mitt skydd jag byggt upp ska brytas. Nä nu blir det att skicka sonen till skolan. Tror jag ska följa h...

Presentation


Livet som mamma till 3 och med målet att gå ner 20 kg under 2014..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards